ДИЗАЙН. ФОТОГРАФИЯ
ДИЗАЙН. ФОТОГРАФИЯ
 


Сортировать по: наименованию (возр/убыв), цене (возр/убыв), рейтингу (возр/убыв)

100 величайших памятников архитектуры. Всемирное наследие ЮНЕСКО - Георгиенко Ф.А., Дроздова
496грн.
На складе: нет
Код товара: 34458
Автор: Георгиенко Ф.А., Дроздова
Год: 2011
Издательство: Эксмо
Кол-во страниц: 336
Обложка: Твердая
ISBN: 978-5-699-53014-4

100 главных принципов дизайна Как удержать внимание - Сьюзан Уэйншенк
300грн.
На складе: нет
Код товара: 38050
Год: 2014
Кол-во страниц: 272
Обложка: Мягкая
ISBN: 978-5-496-00246-2
"100 главных принципов дизайна. Как удержать внимание". Сьюзан Уэйншенк. Сьюзан Уэйншенк - доктор психологических наук, занимается исследованиями в области психологии восприятия дизайна. Для создания интуитивно понятного и привлекательного дизайн для веб-сайта, различных программ, тов

100 главных принципов дизайна Как удержать внимание - Уэйншенк С.
164грн.
На складе: нет
Код товара: 34443
Автор: Уэйншенк С.
Год: 2012
Издательство: Питер
Кол-во страниц: 272
Обложка: Мягкая
ISBN: 978-5-459-01077-0
Книга "100 главных принципов дизайна. Как удержать внимание" – это глубокое практическое исследование причин, лежащих в основе поведения людей. Автор книги, Сьюзан Уэйншенк - дктор психологических наук. В книге она использует данные последних исследований и демонстрирует множество примеров создания привлекающего внимание дизайна. При создании интуитивно понятного и привлекательный дизайн для веб-сайта, программы, товара или бренда, вам необходимо представлять, что лежит в основе психологии поведения людей. Сьюзан Уэйншенк рассматривает такие темы. Как человек видит. Оказывается, люди отождествляют объекты с узнаваемыми образами. В основе просмотра изображений лежат опыт и ожидания. Рассказывается о значении цвета в зависимости от культуры и истории. Как человек читает. Всегда ли человек адекватно понимает прочитанное. Как работает память. Человек одномоментно может запомнить только 4 элемента. Чтобы не забыть информацию, ее необходимо использовать. В главе о том, как человек думает, автор рассказывает о ментальных моментах, о взаимодействии с концептуальными моделями. В книге "100 главных принципов дизайна. Как удержать внимание" подробно освещаются вопросы мотивации, вопросы принятия решений. Сьюзан Уэйншенк объясняет, как заставить людей сделать то, что вы хотите? Вы поймете, как привлечь внимание людей, какие ошибки они совершают и почему, а также многое другое, что поможет сделать ваш дизайн лучше.

100 идей, изменивших моду - Хариет Уорсли
839грн.
На складе: нет
Код товара: 41349
Год: 2013
Кол-во страниц: 216
Обложка: Твердая
ISBN: 978-5-699-65477-2
"100 идей, изменивших моду". Хариет Уорсли. Книга рассказывает о самых влиятельных идеях, которые изменили моду. Это не просто «документирование изменений в моде, автор комментирует, почему эти изменения произошли. И какие дизайнеры были авторами этих идей. Например, легендарная Коко Шане

1000 Nudes - A History of Erotic Photography from 1839-1939
226грн.
На складе: нет
Код товара: 22847688t
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 576
ISBN: 978-3822847688
Формат: 14 x 19.5
Язык: German,French,English

TASCHEN's 25th anniversary - Special edition!

 

This book offers a cross-section of the history of nude photography, ranging from the earliest nude daguerrotypes and ethnographic nude photographs to experimental nude photography. All the pictures shown are taken from the late Uwe Scheid`s collection, which was one of the world`s largest and most important collections of erotic photography.


140 технологий раскрутки сайтов. Все, что нужно знать о SEO, чтобы вывести свой сайт в лидеры - Кристофер Б. Джонс
390грн.
На складе: нет
Код товара: 33900
Автор: Кристофер Б. Джонс
Год: 2011
Издательство: Рид Групп
Кол-во страниц: 352
Обложка: Мягкая
ISBN: 978-5-4252-0383-0
Книга "140 технологий раскрутки сайтов. Все, что нужно знать о SEO, чтобы вывести свой сайт в лидеры", Кристофера Джонс Кристофер Джонс рассказывает, как определить свою целевую аудиторию, использовать и оптимизировать мета-теги, настроить свой сайт для разных браузеров. Создавать сообщества при помощи блогов и форумов. Использовать GoogleAnalytics™ . Вы сможете получить промо через социальные сети, максимизировать трафик от социальных сетей, Монетизировать трафик.

20th Century Photography
226грн.
На складе: нет
Код товара: 22840832t
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 760
ISBN: 978-3822840832
Формат: 14 x 19.5
Язык: English

TASCHEN's 25th anniversary - Special edition!

 

The history of photography began some 150 years ago, but only relatively recently has it been fully recognised as a medium in its own right. Cologne's Museum Ludwig was the first museum of contemporary art to devote a substantial section to international photography. The L. Fritz Gruber collection, from which this book is drawn, is one of the most important in Germany and one of the most representative anywhere in the world, constituting the core of the museum's holdings.


500 Colour Ideas for Small Spaces
226грн.
На складе: нет
Код товара: 36500968t
Автор: Daniela Santos Quartino
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 192
ISBN: 978-3836500968
Формат: 22 х 18
Язык: German,French,English
Color is one of the mosl effective tools in architecture and interior design. One of its most important aspects is the effect it has on a person's mood: color has the power to contribute to the mental well-Being of the occupants of a house. Harmonious and welcoming surroundings can be obtained with one or two colors, or combinations of color.

500 Ideas for Small Spaces RUS (500 идей для маленьких квартир)
226грн.
На складе: нет
Код товара: 22827932t
Автор: Даниела Сантос Куартино
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 190
ISBN: 978-3822827932
Формат: 23 х 19
500 идей, собранные в этой книге, показывают возможные решения, которые для удобства распределены по темам. Первые главы рассматривают отделочные материалы и то, как их использовать, чтобы квартира визуально казалась больше. Речь пойдет о натуральных и синтетических материалах, о том, как применять их для полов, стен и потолков, а также об их свойствах поглощать или отражать свет.

Aesthetic Surgery
540грн.
На складе: нет
Код товара: 22830031t
Автор: Sander L. Gilman
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 440
ISBN: 978-3822830031
Формат: 21 x 29.3
Язык: English
Do you ever find yourself wondering, "Has she had work done?" Do you flip through supermarket tabloids to see who's the latest star to have gone under the knife? Do you secretly adore before and after photos? Well, let's face it, who doesn't? Aesthetic surgery has become a global phenomenon. In places like Hollywood, the mystery isn't who's had work done, but who hasn't. Those who have been to the world's best surgeons can get away with lying about it, while others have the evidence written all over their faces. From liposuction to lip implants, this book explores all the ins and outs of body sculpting via photos, illustrations, essays, and interviews.

Aircraft Interiors
593грн.
На складе: нет
Код товара: 14000368plkn
Год: 2005
Издательство: Daab
Кол-во страниц: 384
Обложка: Твердая
Язык: English, German, French, Spanish, Italian
The dream of flying has preoccupied man since time immemorial. The fascination of discovering distant destinations and overcoming distances quickly resulted in the demand to optimize traveling times from the aspect of comfort. Meanwhile, airline companies offer their passengers a wealth of on-board possibilities: Releaxing sleep in a bed above the clouds, internet connection, or bars.

All-American Ads of the 20s
412грн.
На складе: нет
Код товара: 22825112t
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 640
ISBN: 978-3822825112
Формат: 19.6 x 25.5
Язык: German,French,English

The Roaring Twenties

 

Prohibition made liquor illegal and all the more fun to drink. Speakeasies, luxury cars, women`s liberation, bathtub gin and a booming economy kept the country`s mood on the up-and-up. Women sheared off their locks and taped their chests, donning flapper dresses and dancing the Charleston until their legs gave out. Gangsters flourished in big cities and gangster movies flourished in Hollywood. It was the roaring twenties in America: a singular time in history, a lull between two world wars and the last gasp before the nation`s descent into the Great Depression. Forging the way into the future like a modern ocean liner in a sea of antiquity, advertising in the 20s sought to bring avant-garde into the mainstream-which it did with great success.


All-American Ads of the 30s
412грн.
На складе: нет
Код товара: 22816202t
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 768
ISBN: 978-3822816202
Формат: 19.6 x 25.5
Язык: German,French,English

Hard times, hard sells 

 

At the dawn of the 1930s, modernism started to influence the American advertising industry as waves from the European avant-garde movement made their way across the Atlantic. The trend of literal, uninspired print ads was shaken up by new stylized, symbolic, and even abstract advertisements that relied more on aesthetics than copy. These techniques worked well at first, and ultimately paved the way for advertising as we know it today, but were overshadowed by the need of a country in depression for hard-sell, shirt-sleeve advertising. Subtlety and irony could hardly sell products to a nation struggling to feed itself. Surprisingly, however, the ads of the 1930s reveal nothing of the hard times, painting instead an optimistic picture of affluent American family life. Cheerful and colorful, these ads served an important role as morale boosters, promising happiness and success to a country in crisis.


All-American Ads of the 70s
412грн.
На складе: нет
Код товара: 22812655t
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 704
ISBN: 978-3822812655
Формат: 19.6 x 25.5
Язык: German,French,English

Discofunkalicious: An exhaustive overview of the decade that spawned glam rock and The Brady Bunch

 

Both eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the attention of a public accustomed to blaring, to-the-point TV commercials (even VW ads, known for their witty, ironic statements and minimalist designs, lost some of their punch in the 1970s).


American Ads of the 1980s
658грн.
На складе: нет
Код товара: 22838334t
Автор: Steven Heller
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 608
ISBN: 978-3822838334
Формат: 19.6 x 25.5
Язык: German,French,English
With the cold war ebbing, crime and inflation at record levels, and movie star-turned-President Ronald Reagan launching a Star Wars of his own, the 1980s did not seem likely to become one of the most outrageous, flamboyant, and prosperous decades of the 20th century. The "greed is good" mantra on Wall Street spawned the power-dressing, exercise-obsessed "Me Generation" of Yuppies-high on cash, cocaine, and Calvins. The art world enjoyed the influx of capital; computers and video games ruled in the office and at home; and the Rubik`s cube craze swept the nation. Leg warmers were big, shoulder pads were bigger and hair was biggest of all. Whether your heart warms nostalgically at the memory of E.T., marathon Trivial Pursuit sessions, and "The Cosby Show"; if you think "Knight Rider," Alf, and break dancing are totally awesome; or Tiffany, baggy acid wash jeans, and Cabbage Patch Kids make you wanna scream, "gag me with a spoon," this book`s for you. To all those who still hear the echoes of "I want my MTV": All-American Ads of the 80s will leave you ready to reach out and touch someone. So just do it!

Animation Now
226грн.
На складе: нет
Код товара: 22837894t
Автор: Julius Wiedemann
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 352
ISBN: 978-3822837894
Формат: 17.1 x 21.7
Язык: German,French,English
"For the person who gets a kick out of movies such as Shrek 2 and Finding Nemo, consider Animation Now!, a survey of 80 of the great cartoonists and animation studios worldwide, from Hollywood's Pixar, Walt Disney, and DreamWorks SKG, to decidedly higher-brow practitioners such as South African artist William Kentridge." - Business Week, New York

Araki
1 090грн.
На складе: нет
Код товара: 22838235t
Автор: Jerome Sans
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 560
ISBN: 978-3822838235
Формат: 20 x 29
Язык: German,French,English
"This book reveals everything about me. It's been a 60-year contract. Photography is love and death-that'll be my epitaph."
-Araki

Archi-Doodle. Креативные задания для архитекторов - Стив Боукетт
289грн.
На складе: нет
Код товара: 47097
Год: 2015
Кол-во страниц: 160
Обложка: Мягкая
ISBN: 978-5-496-01153-2
"Archi-Doodle. Креативные задания для архитекторов". Стив Боукетт Творческая книга для тех, кто любит архитектуру и дизайн. Эта оригинальная книга будет интересна профессиональным архитекторам и дизайнерам, а также студентам. Каждая страница книги – это прекрасный рисунок и новое

ArchiCAD 14. Дом вашей мечты - своими руками - Крючков Алексей
112грн.
На складе: нет
Код товара: 33509
Год издания: 2011 Номер издания: 0 В наличии: 0 шт. ISBN: 978-5-17-072005-7 Количество страниц: 448 Формат: 130мм х 200мм Обложка: Твердый

Architectural Theory
226грн.
На складе: нет
Код товара: 22850855t
Издательство: Taschen
Кол-во страниц: 576
ISBN: 978-3822850855
Формат: 15.2 x 19.5
Язык: English

TASCHEN's 25th anniversary - Special edition!

 

If you've ever wondered what goes through architects' minds when they design buildings, you'll be happy to know that there's no shortage of brilliant reading material to satisfy your curiosity. Wading through the archives at your local library may prove fruitful to your endeavor, but it won't give you the instant gratification that Architecture Theory will.


Сортировать по: наименованию (возр/убыв), цене (возр/убыв), рейтингу (возр/убыв)